Thursday, August 9, 2007

"let it flow"

voor de verandering schrijf ik maar weer eens een nederlands bericht. het is inmiddels al weer twee en een halve week sinds ik weer in nederland ben, en wat vliegt de tijd, moet ik je zeggen. het begin van de week/eind van het weekend heb ik doorgebracht met onze drummerman sybren in veenendaal. begin oktober vertrek ik namelijk weer naar amerika, maar zoek nogsteeds muzikanten (bassist/drummer) om mij eventueel te vergezellen. ik ga daar namelijk een plaat opnemen. gewoon stevige rock muziek - maar dan max stijl. in california, om precies te zijn, in de woestijn. mocht ik geen bassist vinden strik ik daar wel iemand, zolang die solide fundering van de drums er maar ligt/ sowieso zoek ik gasten om hier in nederland mee te spelen. ik heb geen idee wie dit log allemaal leest, maar voor het geval dat er wat nieuwe lezers bij zijn gekomen vermeld ik even dat je mn myspace kunt bezoeken via deze link. ook bellen/mailen kan altijd; brothermax [A] gmail [D] com (vervang even de spaties en letters met het apenstaartje en de punt) en 06 43 12 1 3 1 3.

ik heb wat van deze muziek ook in japan vertolkt met een band daar, en daar kan je wat filmpjes van bekijken op youtube. het is een beetje grof, want de jongens kenden de nummers nog niet zo goed, maar het schept in ieder geval beetje een beeld (in combinatie met de myspace muziek).



van kyuss tot coltrane, dus. hendrix, miles davis, black sabbath, mike watt, santana, thelonious monk, led zeppelin, corrosion of conformity, fela kuti, fu manchu, crosby/stills/nash/neil young - en ga zo maar door.

ik heb het razend druk, of liever gezegd, ik houd mezelf goed bezig. ik was het vliegtuig nog niet uit of de volgende ochtend stond ik al in rotterdam om mede-muziekant en goede vriend mark op te halen om hard aan het werk te gaan. niks rust, wat jetleg?, volle kracht voluit. ik heb verder al weer een heel album opgenomen - maar ditmaal niet voor mijzelf, maar voor dorpgenoot youri lentjes. zn myspace volgt nog, maar de muziek is zeker het luisteren waard. daar was de afgelopen zaterdag aan besteed, hebben we kleinschalig wat muziek te horen gebracht in de omgeving. prima. gisteren zn demo/eptje afgemaakt, en de finishing touches aan de plaat komen in de loop van de maand. je moet ook weer niet te veel haasten, denk ik dan zo.
als laatste wil ik jullie even verwijzen naar dit adres HIER. de myspace van mn goede vriend abe reid waar ik vorig jaar in amerika veel muziek mee gemaakt heb. een van de demo's die we deden staat er tussen, let it flow, dus luister er naar, zou ik zeggen!

veel meer heb ik eventjes niet te melden, ik houd iedereen op de hoogte, in ieder geval! blijf dit blog lezen, en als je op de hoogte gehoud wilt worden van de updates stuur dan een mailtje naar brothermax [A] gmail [D] com (vervang de spaties en de letters en haakjes door het apenstaartje en de punt) en dan komt alles goed. ik stuur er zo eens in de een of twee weken een mailtje uit, dus van spam is geen sprake.

groetjes!
el maximo